Przyszli i zostali:

sobota, 15 lutego 2014

Uwaga! Dziadek za kierownicą!

Przeklejam z własnego fejsbuka, bo do teraz mną telepie:
 
Oświadczam, że po 60rż prawo jazdy powinno być zabierane LUB powinny obowiązywać copółroczne badania sprawności reakcji.

Przechodze se dzisiaj z Lordasem przez pasy, auto nam się zatrzymało, na drugim pasie auto daleko, więc zdąży się zatrzymać... My już w połowie drogi, a tu nam śmignął samochód tuż przed twarzami.
Jedzie dziadek, pochylony nad kierownicą jakby tam akurat ćwiczył z Chodakowską przysiady i, kurwa, NIC NIE WIDZI CO SIĘ WOKÓŁ DZIEJE.
...
Mnie jest trudno przegapić, bo jestem duża i mam czerwony płaszcz, więc niech się kuźwa dziadek rozejrzy na boki!!
Szli byśmy pół kroku szybciej i bym teraz tego nie pisała... Jeszcze ja jak ja - pewnie bym skończyła na korzystnej przymusowej szpitalnej diecie, ale dzieciak?!

Ja nie wsiadam za kółko, bo beznadziejnie jeżdżę, więc takie dziadki niech też maja odrobinę samokrytyki i wypieprzają na siedzenie pasażera!

Tym niech się cholerny sejm zajmie, a nie genderami i szczerbatą brzozą.
Amen.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz